Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Η Αργιθεα θέλει ενότητα ταπεινότητα δεν θέλει εγώ !!!

Η Αργιθεα θέλει ταπεινότητα και όρεξη για δουλειά για να πάει μπροστά!!
Δεν θέλει εγωπάθεια, έπαρση, υπεροψία και αλαζονεία.. Για την  Αργιθεα δεν υπάρχει το εγώ υπάρχει μονό το εμείς.!!! Εμείς  όλοι μαζί για την Αργιθεα να  δουλέψουμε σκληρά με ενότητα συνεργασία σχέδιο, όραμα  πρόγραμμα, συμμέτοχη  όρεξη για δουλειά χωρίς να σκεπτόμαστε το προσωπικό, οικονομικό και πολιτικό όφελος  !!!Μονό έτσι αν  θέλουμε θα πάμε μπροστά τον τόπο του γεννηθήκαμε μεγαλώσαμε και αγαπάμε.. Το θέμα δεν είναι ποιος θα είναι ο αρχηγός το θέμα είναι ποίοι θα ειναι οι συνεργάτες του υποψήφιου δήμαρχου  δήξε μου τους συνεργάτες σου να σου πω ποιος είσαι και τι θα κάνεις.. Και  πρέπει να έχουμε  και επίγνωση του εαυτού μας  μέχρι που μπορούμε να φτάσουμε γιατί αν δεν έχουμε κινδυνεύουμε να γελοιοποιηθούμε και να γίνουμε γραφικοί ..Κάποιοι πρέπει να καταλάβουν η Αργιθεα δεν  ενδείκνυται  για εγωπάθεια γνωριζόμαστε.. Η Αργιθεα θέλει γνώση ταπεινότητα ενότητα, συνεργασία θέλει πρόγραμμα θελει όραμα !!

 Υ: σε ότι με αφορά και ακούγετε για δικια μου υποψηφιότητα ..  προς το παρόν δεν είμαι με κανέναν και πουθενά υποψήφιος.. Είμαι με την ΑΡΓΙΘΕΑ  .!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου